sobota, 20 kwietnia 2013

Liebster Blog :) Dziękuję

wyróżnienie otrzymałam od http://pinku-art.blogspot.com
Zasady wyróżnienia są następujące: 
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11   pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
pytania i odpowiedzi ;
  1. Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był? Marylin Monroe
  2. Skąd wziął się Twój blogowy nick? od koralika
  3. Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa? Tran
  4. Życiowe motto? Nigdy nie mów nigdy :)
  5. Popisowe danie? Krewetki w sosie czosnkowym 
  6. Książka, którą trzeba przeczytać? Ciemniejsza strona Greya - E. L. James
  7. Film, który warto obejrzeć? Chłopiec w pasiastej piżamie 
  8. Pomysł na nudę? spacer
  9. Trzy życzenia do złotej rybki? eliksir młodości,wieczne zdrowie, ciągle szczęście :)
  10. Jak najchętniej spędzasz wolny czas? na lenia :)  
  11.  Czego chciałabyś się nauczyć?  frywolitek :)          nominuję blogi :



5 komentarzy:

  1. Dzięki za wyróżnienie, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJE ZA WYRÓŻNIENIE:-) POSTARAM SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ ODPOWIEDZIEĆ NA TWOJE PYTANIA. A FILM "CHŁOPIEC W PASIASTEJ PIŻAMIE" JEST NAPRAWDĘ GODNY POLECENIA I WZRUSZAJĄCY. PŁAKAŁAM NA NIM JAK BÓBR. ZA GREYA MAM ZAMIAR SIĘ WZIĄĆ ALE CIĘŻKO JESZCZE GO W BIBLIOTECE UTRAFIĆ, BO CIĄGLI W OBIEGU:-) PRZYŁĄCZAM SIĘ DO GRONA OBSERWATORÓW, BO JEST CO OGLĄDAĆ. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopca w pasiastej piżamie właśnie ogladałam- piękny i smutny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koraliku, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Znalazłam chwilę i odpowiedziałam na Twoje pytania. Poniżej wklejam swoje odpowiedzi. Nie będę ich zamieszczać u siebie na blogu, ale po niedzieli wrzucę posta z podziękowaniami za Twoje wyróżnienie. Zaglądaj, bo jeszcze nie jestem pewna kiedy to dokładnie będzie.

    A oto moje 11 odpowiedzi. :)

    1.Czym najbardziej zajadałaś się w dzieciństwie ?
    Mrożoną bitą śmietaną.
    2.Ulubiona pora roku i dlaczego?
    Zima, bo mogę nosić wszystkie te swetry, które dziergam latem.
    3.Kot czy pies ?
    Pies.
    4.Jak spędzisz jeden dzień z kulturą ?
    Każdy mój dzień jest dniem z kulturą. Nie bardzo wiem co masz na myśli w tym pytaniu...
    5.Ulubiona kuchnia ?
    Wietnamska, ale taka prawdziwa.
    6.Masz w sobie odwagę czy tchórza ?
    I to i to.
    7.Czy wyobraźnia płata ci czasem figla ?
    Nieustannie.
    8.''Mały Książę'' do kogo byś go porównała ?
    Do Froda bagginsa.
    9.Czy jesteś zapominalska ?
    Jak każdy. Ale o najważniejszych rzeczach nie zapominam.
    10.Podobna jestem do .......... ?
    …. kwiatu lotosu na tafli jeziora.
    11.Jak stworzyć sobie idealny dzień ?
    Idealny dzień to taki, którego nie tworzymy sobie, ale organizuje nam ktoś inny, a ten ktoś najlepiej wie, co nam sprawi największą frajdę.

    Pozdrawiam,
    Ania
    aeR made

    OdpowiedzUsuń